آیا زندگی بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه شما را گسترش در درمان پنج مرحله به طور طبیعی

suxiaoying

من می گویم پنج مرحله نارسایی مزمن کلیه و نارسایی کلیوی end-stage دیر است. هیچ بسیار وجود دارد امکان پذیر است که شما وارد این راه پله، برای معکوس کردن بیماران مبتلا به بیماری به طور کلی. اما من و یا پیوند کلیه، و یا تمدید مدت زمان زندگی در دیالیز. اما کدام نیز با عوارض جانبی همراه است. بنابراین به نظر می رسد به همراه در اینجا و در حال حاضر؟ آیا ممکن است به گسترش زندگی بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه در درمان طبیعی پنج فاز.
مرحله پنج آخرین شکست پله کلیوی است، و نیز به پنج دوره تقسیم شده است. دلیل این است که شما در شیوه زندگی سالم را دنبال کنید و همچنین درمان مناسب شاید دریافت نمی کنید، آن را حل و فصل آن را به سبب از دست رفتن کارکرد کلیه در اغلب موارد است. توسط ارگان های تصفیه بدن، اگر آن را یک بار آسیب دیده، ابزار های مختلف را ضعیف کلیه است. عملکرد رقت و تابع تمرکز از توبول های کلیوی را کاهش داده است، مقدار ادرار غیر طبیعی خواهد بود.متابولیت و سموم خواهد شد را به بدن، عوارض تخلیه نمی شود و علایم مختلف رخ می دهد. در وضعیت پزشکی فرد، پروتئینوری، هماچوری، ادم، بیماری های دستگاه تنفسی، از جمله بیماری دستگاه گوارش اغلب خواهد شد.
توسط سموم رسوب در خون در دستگاه، به نام دیالیز خواهد شد علائم را تسکین دهد. اما انواع عوارض شامل. دیالیز فقط تنها علائم را تسکین دهد، اما مهمتر از شما می تواند هر چیزی را به کلیه انجام دهد. همچنین هر کسی پیوند مناسب کلیه، خواهد مدت زمان طولانی برای پیدا کردن یک کلیه انطباق با آن را.
بر اساس سال بسیاری از تحقیقات بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت، من به طور طبیعی در سری دریافتند که درمان. به عنوان مثال، بر اساس یک داروی گیاهی به طور طبیعی، طب گیاهی نفوذ میکرو درمانی برای خارجی استفاده می شود. این است که به کلیه ها به طور مستقیم ماده فعال از طریق مسیر و پوست از بیمار ارسال می شود، شما می توانید از آسیب کلیه تعمیر، شما می توانید عملکرد کلیه را بالا ببرد.
این است که به شش مرحله تقسیم شده است، از تشخیص ایمنی، تمیز کردن سیستم ایمنی بدن، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم سیستم ایمنی بدن، به حفاظت از سیستم ایمنی، و برای تعمیر سیستم های خاص شما به تدریج از بین برده ایم، می گویند که ایمونوتراپی و پس از آن بازسازی شده است.
من خواهد شد با استفاده از درمان احتقانی، TCM درمان، همچنین درمان تصفیه خون در غیر این صورت. آیا می خواهید به درک اطلاعات مفصل تر اگر، در پیام، و شما خوب یک ایمیل به kidneydiseasetherapy @ yahoo.co.jp برای ارسال هستید. در اینجا این است که برای کمک در حالی که داشتن تمام وقت سرگرم کننده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393برچسب:نارسایی مزمن کلیوی پنج,نارسایی مزمن کلیوی,ساعت5:56توسط xiaoying | |